POVEŞTI DIN LUMEA MEA

IMPRESII DIN CONCEDIU 2016 (III)

ZIUA A CINCEA…..

Dimineaţa mă trezesc răcită cobză. Toată noaptea m-am foit căutând alte găuri cărora să le plasez sarcina nasului, care-şi făcea de cap. Încerc să o salut pe Mariana. Aud că e în baie dar constat că nici să sâsâi nu sunt în stare. În gand: mi se trage de la cântatul de ieri. Îi spun Marianei că mă simt de parca-m dormit într-o punga d’un leu şi c- aş inghiţi şi un c–at numai să-mi treacă.

La cât de hotărâtă s-a dus la dulap să caute în nişte pungi, am crezut că are unul la conservă şi că imediat voi intra într-un tratament cu doză de atac.

Rupe pliculeţe, încalzeşte apă, prepară, ia o pastilă şi mi le bagă pe gât înaite să pot îngăima ceva. Înghit eu ca un cocostârc tot, tot şi după ce coboară Mariana de pe mine, încerc să-mi revin din şoc. Mi-amintesc că într-o vizită la Cimitirul Vesel de la Săpânţa am citit pe una dintre cruci: “ Aici odihneşte dr. Şarga şi pe lânga el toţi cei pe care i-a vindecat”.

O întreb pe Mariana dacă n-are neamuri la Săpânţa.

Mă asigură că nu are.

Insist… poate era unu care a trăit înaintea erei noastre şi din a cui seminţiie se trage.

Mă priveşte dubios  şi mă întreabă dacă nu am febră, crezând că din această cauză o iau pe arătură.

– Nu ştiu, ii răspund.

– Ai termometru? Mă întreabă.

– Nu, vine răspunsul meu. Am crezut că ai luat tu.

În gând o apostrofez: ai fi fost în stare să iei, bătătorul de covoare, preşul din faţa uşii, pompa de desfundat chiuvete….

Parcă-mi citeşte gândurile şi “ tună” în stilu-i caracteristic:

– Fă-te bine că mâine iar avem program administrativ, doar e sâmbătă!

– Wow……… să nu-mi spui că VĂRUIM??!!!

2 gânduri despre „IMPRESII DIN CONCEDIU 2016 (III)

Lasă un răspuns

