POVEŞTI DIN LUMEA MEA

IMPRESII DIN CONCEDIU 2016 (V)

ALTĂ ZI

Astăzi avem program de tuşit. Sculăm tot hotelul.

Eu mai mult mă fandosesc decât tuşesc, dar Mariana tuşeste sănătos, cu hotărâre, cu talent, nu se joacă. Ea,ori tuşeşte ori nu mai tuşeşte, să se ştie o treabă.

După ce-şi face numărul, ne socotim banii şi constatăm ca-i mai avem pe cei rezervaţi pentru  suveniruri.

Ne propusesem  să ducem fiecărui apropiat  căte un ac de siguranţă să îmbinăm armonios utilul cu plăcutul.

Acum trebuie să ne cumpărăm doctorii.

Îi dau Marianei şi cardul meu să scoată douăsute de  lei.

– Să-i soliciţi băncii maşina blindată pentru transport valori! Îi strig cu îngâmfare.

Mă priveşte cu dispret peste umăr, motiv pentru care ripostez:

– Da, dragă, mintea mea îi percepe pe cei douăsute de lei ca pe o sumă foarte mare!

Pleacă, Mariana, lăsându-mă cu mintea mea şi se întoarce cu o plăsucă de medicamente şi câtiva banuţi.

Gâfâind de parc-ar fi tras Felixul după ea, se asează pe pat să-şi tragă sufletul.

–  Nu am găsit o farmacie în toată staţiunea. Am luat medicamentele dintr-un magazin care vinde şi  pantofi şi îmbrăcăminte.

– Cred că le-ai luat de la mall, tun eu şi trăsnesc, uitându-mă la preţuri. Acum bem leacuri de firmă tu, leacuri “Tommy Hilfiger”!

După ce ne calmăm, o liniştesc pe Mariana.

– Lasă, Mariana, măcar preţurile sunt ca în Dubai.

2 gânduri despre „IMPRESII DIN CONCEDIU 2016 (V)

Lasă un răspuns

