POEZII

SOMN DE FRUNZĂ VEŞTEDĂ

Am adormit de mult şi simt trecutul greu,

Cum îmi apasă pieptul şi sufletul mereu

Şi visele le-alungă o amorţeală dură.

Respir, dar nu am aer, în lumea mea de zgură.

 

Am adormit devreme, dar nu simt nicio tihnă,

Am obosit şi vreau din plin numai odihnă,

M-am prăbuşit de sus din-nalte idealuri

Şi-adorm greoi plutind pe-a disperării valuri.

 

Un somn de frunză veştedă mă toropeşte

Şi simt cum trupul tot de vlagă mi-l goleşte

Am stranii simţăminte şi-o stare mai ciudată,

Că nu am fost iubită în viaţă niciodată.

9 gânduri despre „SOMN DE FRUNZĂ VEŞTEDĂ

Lasă un răspuns

