DE VORBĂ CU ÎNGERUL MEU PĂZITOR

–  Salut amice Înger, te văd întaia oară

Pe unde-mi ştrengăreşti de nu te simt pe-aproape?

Nu dai un semn de viaţă măcar aşa-ntr-o doară

Nu vezi că ghinionul stă gata să mă-ngroape?

 

Ia stai frumos acilea, la un pahar de vorbă

Cu o cafea fac cinste, că nu sunt neam de lele

Îţi dau şi o friptură şi chiar şi-o caldă ciorbă

Dar nu mă mai lăsa să intru în belele

 

Dă socoteal’aicea de umbli teleleu

Mă laşi în voia sorţii, să ştii că te reclam

Îti fac raport băiete, chiar sus la Dumnezeu

Ia să-ţi arăt eu ţie ce pile pot să am

 

Acu cinci ani prin vară pe unde mi-ai umblat?

Când mi-am luat un loz ca să câştig averi

Când am avut o pană nici roata n-ai umflat

Vorba lui Vida Geza, „eram pe nicăieri”

 

– Cu tine stau tu fată, aci-s în a ta umbră

Pe Twitter, G+ si Facebook  mai mereu

La solitaire eşti prima deşi ţi-e fruntea sumbră

A ta e  bucuria, dar meritu-i al meu.

 

Eu pun la cale jocul şi-nvârt să-ţi fie bine

Te uiţi ca curca-n lemne şi faci ce-ţi şoptesc eu

Aştepţi cu-nfrigurare un like dacă îţi vine

Şi stai cu ochii-n facebook, că proasta tot mereu.

 

– Auzi , o-i fi tu Înger, dar nu-ţi permit chiar tot

De ieri sunt mai deşteaptă, am blog aşa să ştii

– Acesta-i bancul zilei? M-amuz ca un netot

Că ce scrii tu acolo, sunt sigur, că-s prostii!

 

 

 

 

 

 

Autor: clipederaidiniadulmeu

Cred în puterea mâinilor mele,a sufletului curat şi a iubirii aproapelui. Cred în curaj şi verticalitate,în zâmbet, în sinceritate şi devotament, în ajutor, în compasiune şi omenie. Si da, cred cu tărie în puterea minţii mele.

7 gânduri despre „DE VORBĂ CU ÎNGERUL MEU PĂZITOR”

  1. Se înșeală îngerul, totul e foarte bine și frumos scris. Eu sunt tare încântată de blogul dv, iar de nu sunteți apreciată de înger, luați-vă altul😝😋 Un week-end minunat să aveți!🌹🌹

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

