SALCÂMUL COPILĂRIEI MELE

 

Salcâm bătran, ce-n geam tu mi-ai bătut în viaţă,

Ai plâns cu mine-alături şi-ai râs în dimineaţă,

Când razele de soare ţi-au dat căldura lor,

Mi-ai mângâiat obrazul şi mi-ai doinit cu dor,

Mi-ai îndulcit amarul copilăriei mele,

Ţi-ai îndreptat coroana în noapte către stele,

Al florilor parfum dulceag l-ai răspândit

Şi mi-ai vegheat şi somnul când greu am adormit.

Mi-ai răcorit şi fruntea cu umbra ta cea blândă

Şi-ai alungat şi răul ce veşnic stă la pândă.

Bunica-ngenuncheată bolborosea-n zadar

O rugăciune, poate, la patul cel murdar.

Înduioşat, bătrâne, la Cer tu ai strigat,

Cu crengile-nălţate o rugă-ngenuncheat

Înjunghiat-ai zarea şi ai uitat de tine

Să-i ceri lui DUMNEZEU dreptate pentru mine.

Văzduhul tot s-a înnegrit de-odată

Şi-a fulgerat cu ură coroana ta curată

Şi ai plătit cu viaţa nesăbuinţa ta,

C-ai încercat să schimbi ce nu poţi tu schimba.

Autor: clipederaidiniadulmeu

Cred în puterea mâinilor mele,a sufletului curat şi a iubirii aproapelui. Cred în curaj şi verticalitate,în zâmbet, în sinceritate şi devotament, în ajutor, în compasiune şi omenie. Si da, cred cu tărie în puterea minţii mele.

8 gânduri despre „SALCÂMUL COPILĂRIEI MELE”

Lasă un răspuns

