DOR DE DUCĂ….

Un proverb chinezesc spune că o lungă călătorie începe cu un pas şi cu o răsucire a cheii de contact.. Va fi primul meu pas din această vară.

Se spune că noi românii avem veşnic probleme care trebuiesc rezolvate: trebuie să fac piaţa, trebuie să merg cu un prieten la cafea, trebuie să merg la teatru, s.a.m.d. Dacă noi le numim probleme, subconştientul începe serios să “geometrizeze şi să algebrizeze” până ne caibuleşte de cap.

 De această dată, eu, chiar am de rezolvat o problemă. O voi rezolva îmbinând utilul cu plăcutul. Obişnuiesc sa iau dintr-un  rău ce este mai bine pentru mine şi-mi construiesc stări de bună-dispoziţie.   Indiferent ce se întâmplă, o călătorie îmi oferă întotdeauna o poveste de spus. Am să vi-o spun la întoarcere.

Când revin  dintr-o călătorie nu sunt niciodată la fel ca atunci când am plecat. Vreau să cred că fiecare drum pe care l-am făcut m-a îmbunătăţit ca persoană. Răsplata obţinută prin călătorie este mult mai mare decât riscul la care mă expun cănd mă hotărăsc să plec.

Uraţi-mi drum bun.

20 de gânduri despre „DOR DE DUCĂ….

  1. A naibii chinezi, cum au ei soluţii la toate.
    Au şi ai noştri poveşti din astea.Orice drum începe cu un gînd.Sau, orice drum începe cu un dor ( de ducă).Si cum dorul este pu românesc…
    Drum bun, senin afară şi în suflet şi mereu, veselie!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

