RUGĂMINTE

Privesc spre înălţimea ta şi-mi vine să mă-nchin,

Îţi simt răcoarea şi miresmi de brazi mă împresoară

Străbat cu mintea-n adâncimi şi simt un chin

Că nu pot să-ţi ating sfinţenia ce te-nconjoară

 

Eşti un mister de umbre şi taina ta-i o provocare,

Eşti o cadenţă de tăceri, de foşnete, de şoapte.

Tu-mi dai senzaţii sfinte de cald şi de răcoare

Şi-aş vrea s-adorm pe veci aici în astă noapte.

 

La umbră de-nălţimi, sub nori sau cer senin,

Aş vrea să-mi înclin fruntea, să uit de tot şi toate

Să uit de răul lumii, de ură şi venin,

Să mor la poala ta, Gutâiule, se poate?

3 gânduri despre „RUGĂMINTE

Lasă un răspuns

