EU CRED ÎN CERUL MEU

Eu cred în propriul meu cer. Mai cred în îngeri şi în rai. Cu fiecare drumeţie a mea, îmi însufleţesc cu  îndumnezeire raiul meu, îngerii mei şi cerul meu. Mai cred că în această viaţă trebuie să ne umplem sufletul de o stare de bine, de bunătate, de frumos,  de încântare, ca sa ne merităm “moartea” numită de unii “casa sufletului”

Cum nu vreau să-mi trimit sufletul la “casa lui”, atunci când o fi să fie, aşa cum mi-a fost dat, fără să simtă că a trecut prin astă lume, mâine voi mai pleca să-l bucur, să-l plimb, să-l răsfăţ şi să-i arăt cât este de important pentru mine.  Cu aceste mici bucurii pe care i le dedic sufletului meu, îmi înlătur toate fricile, chiar şi aceea de moarte. De fapt, o doare la bască pe moarte de frica mea. Când o vrea ea, tot va veni.

Şi ca să fiu pregătită s-ar găsi destui “academicieni – doctori –ingineri”care să încerce să mă convingă, că de acum încolo moartea e un nou început. Poate mi-ar arăta  zâmbind, cu ce săpun devine funia mai alunecoasă, sau care priză are găurile pe măsura degetelor mele. M-ar îndemna să mă uit în buletin sau în Certificatul de handicap, că poate mă voi resemna şi o voi aştepta  să vină cu sacoşa doldora de fericire.

Ca sufletul să primească un ciob de fericire, trebuie să-l merite.

Nu cred că după o viaţă goală poţi avea un sfărşit plin cu ceea ce n-ai avut aici, sau nu ai preţuit ce ai avut aici.

Abia aştept suflete, să-ţi dau ceea ce meriţi.

 La întoarcere, sufletul meu va veni cu o spuză de poveşti despre, unde, când şi cum.

 

15 gânduri despre „EU CRED ÎN CERUL MEU

  1. Frumoase gânduri! Mi-a plăcut mult când am citit. „Ca sufletul să primească un ciob de fericire, trebuie să-l merite…” Așa este, fericirea trebuie (pre)gustată încă de aici și mai trebuie să și luptăm pentru ea. Făcând nimic, nu putem să avem apoi pretenții, ca și cum ni s-ar cuveni totul.
    Numai bine și zile de vară pline de bucurii, vegheate de îngeri ai Cerului… 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

